Ana içeriğe atla

TDA7377 ile Amfi Yapımı




TDA7377 İLE 2X30 WATT AMFİ YAPIMI

    Az malzeme kullanılarak yapılabilecek en iyi amfi devrelerinden birisi olan TDA73377 devresi.
Devre tek kaynak ile 18 volta kadar çalışabilyor ve çok az pasif malzeme kullanılıyor. Maliyetine göre basit ve kaliteli bir devre. 


Devre şeması.

Kullanılan malzemeler;
-1xTDA7377
-2x470nF
-1x100nF
-1x47uF
-1x470uF
-1x3,5mm stereo dişi jak
-1x50k Stereo potansiyometre
-3xKlemens


Devre dosyalarını indirmek için tıklayınız!




Yorumlar

  1. yaptım ve çalıştı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devre üzerinde tda7370 yazıyor ama başlıkta 7377 fark var mı yoksa devre üzerindeki yanlış mı yazılmış

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. kardeş kondwnsatör voltajları yazılmamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 dan yuksek olsun sorun olmaz takıl kafana göre

      Sil
  4. potansiyometrenin direnci yazılmamış ayrıyetten kırmızı çizgi atlamayazmışsınız ben atlama göremedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pot. 50k olacak. Atlama yok onu yanlış yazmışım.

      Sil
    2. Merhaba. tahmin uzerine 50k pot kullandım devre sorunsuz çalıştı. Ancak devreden 13v 1a cekebiliyorum maksimum. 30+30w olmasi gerekmiyomu. kullandığım hoparlor 2x40w 8ohm empedans.
      teşekkürler

      Sil
    3. Devrede bir sorun görünmüyor. Ben 3-4 amper çektiğini görmüştüm. Besleme kaynağınız nedir?

      Sil
    4. 12v 7ah kurşun kuru aku ile besliyorum.

      Sil
  5. Lütfen admin her şeyi birimi ile listeyi yazarımısınız

    YanıtlaSil
  6. Ya kardeşim onu bende görüyorum kac vilt olucak kondansatör

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25V kullanabilirsiniz. Besleme geriliminden yüksek olması yeterli.

      Sil
  7. Amfi yapatım tda7377 çok ısınıyor ve yok denecek kadar ses var. Not tda için
    soğutucu vardır.

    YanıtlaSil
  8. merhaba okul projem için devreniz bana lazım oldu rica etsem isis şemasını bana atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. nasıl indirdiniz isis dosyasını arkadaş sürekli reklamlar çıkıyo izin veriyoruz başka dosyalar çıkıyor google engelliyor bana isis dosyalarını atabilecek olan varmı dreamssbooy28@gmail.com teşekkürlerdevre elemanları aldık isis devre şeması inmiyorr acil yardım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

LM1036 İLE TON KONTROL DEVRESİ YAPIMI

    LM1036 ile yapılmış 4 kanallı stereo ton kontrol devresi. Devrenin en iyi özelliklerinden birisi stereo olduğu halde mono potansiyometre ile kontrol edilmesi ve loudness özelliği bulunmasıdır. Bu özellik için devredeki switch kullanılmaktadır.      Devrenin ses giriş kısmına aux kablosu ile herhangi bir ses kaynağını (telefon, pc, mp3, vs.) çıkış kısmına ise anfinizi bağlayarak çalıştırabilirsiniz. DC12V ile çalışmaktadır. En temiz ses için iyi bir güç kayanağı veya akü kullanmanızı öneririz.    Devrede toplam 4 adet (kırmızı yollar) atlama vardır. Bu atlamaları bağlamayı unutmayın. :) Devrenin şeması Malzeme yerleşimi Devrenin dosyasını indirmek için tıklayın!   Gerber dosyasını indirmek için tıklayın! Pcbway üzerinden satın almak için tıklayın. 

TDA2822M İLE BASİT MİNİ ANFİ YAPIMI

TDA2822M İLE BASİT MİNİ ANFİ YAPIMI   Merhabalar bugün sizlere TDA2822M ile pertinaksa temiz ses alabileceğimiz bir anfi devresi yapacağız. Devre de kullanılan entegre pek güçlü olmasa da temiz ses veriyor. Devreyi pertinaksa yapacağımız için yolları kendimiz oluşturacağız. Sizlere bu konu hakında video çekmek isterdim ama lehim yapmak bir sanattır ve her sanatçı sanatını farklı icra eder diye düşünmekteyim. Malzeme listesi; -1x TDA2822M -2x 100uF 25V kondansatör -1x 1uF 25V kondansatör -1x 10K stereo potansiyometre -Yeteri kadar delikli plaket DEVRENİN ŞEMASI VE BENİM YAPTIĞIM DEVRE

TDA2002 İLE 10 WATT ANFİ YAPIMI

TDA 2002 İLE 10 WATT AMFİ YAPIMI Devre tek kaynak ile DC 6-18 volt ile beslenmektedir. Hoparlör olarak 10Watt bir hoparlör kullanılabilir. Giriş kısmına mono bir jak bağlanarak telefon, pc vb. cihazlarda rahatlıkla kullanılabilir. Daha az parazit ve iyi ses için düzgün bir adaptör veya akü kullanmanızı tavsiye ederiz. Malzeme listesi; -1xTDA2002 -1x10K potansiyometre -1x1000uF  -1x470uF -1x47uF -1x10uF -2x100nF -1x2.2ohm -1x1ohm -1x220 ohm Devrenin görünümü ve malzeme yerleşimi. Devrenin şeması. Devre dosyalarını indirmek için tıklayın!